Monday 22 October 2012

chill la kawan..


Have you eaten yet??
Now, midnight and still need to buka mata luas2 study parasite since tomorrow ada test.
Tamooo tension baca parasite ni. So, skang nk bercerita pasal sorang mamat ni.
Kawan kelas aku.

I used to call him Singaporean.
Sometime I thought he is malay. bcause he talks like wow!! Seriously u r chinese?
Please pinch me. (tapi dia pinch aku btol2. Hahaha!! Sengal ko weng2)
Now, we work as a team.
I hate him because he always calling me..
‘Asma pemalas’
Me act like stupid
Asma teruk..
Asma perasan..
All bad things he will relate it to me.
One more thing. He always laugh when dr.kesaven angry with me.
Mesti dlm hati dia berkata ‘padan muke ko asma
And I was like.. hey man, u are ‘d@m& , $#!+ , @#@#T, what so ever.
But I’m glad that I have friend who remind me who am I, what is my weakness.
Nasib baik la lepas dia kata bagai kat aku.. he will say ‘chill la kawan’
Chill hingga ke freeze dh ni oiii..
And this story is only sbhgian kecil shja dari kotak bio –M (dropbox)
Another soon will arrive.


Tadaaaa~~
tgok arhh.. how he speaks. macam #@$(^& :)
chill la kawan yer.
nanyte :)


4 comments:

  1. ok, aq nak jugak ... sila buat entry utk aq ... gmbar paling kurang 15!

    ReplyDelete
  2. hahaa.. wt masa ni kita fokus kat singaporean dlu.hot2

    ReplyDelete